Ont i ryggen..

 
Igår hade jag en sådan jäkla ryggvärk. Bröstryggen var som tilltryckt. Verkligen. Anledningen? Jag var hos naprapaten iförrgår. Och fick näst intill bannor av honom. 
 
Jag nämnde att jag varit gravid och då gick upp 27 kilo, legat på sjukhus mycket och vart jag hade ont. Han började med att lägga plattor på ryggen som gav mig ström genom ryggen. Fy vad läskigt men skönt det var. Även en eldriven massagegrej körde han över ryggen. Efter detta då skulle han börja knäcka ryggen. Han började dock med att kolla ifall mina ben var "lika långa". Det var de inte. Det skilde tre centimeter, "detta var inte snyggt. Inte bra" var orden som sas. Jag visste att det skulle vara ojämna, för det är dem alltid, men nu var det mycket. Har sett det först och främst på mina "före"bilder jag tagit innan jag startat med träningen.
 
När han knäckte ryggen så var det så jäkla skönt. Jag älskar det verkligen. Men efter några minuter ville jag avbryta allt. Fick sådan jäkla huvudvärk. Som efter ytterligare några minuter försvann. Var nog en hel del spänningar efter graviditeten och allt bärande på Lucas från förlossningen och sedan nu under sjukdomen som behövde lämna kroppen.
 
Nu känns allt mycket bättre och jag kan bära Lucas igen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0