Betalat och klart


I söndags så såg jag att en vän skulle på konsert. Skrev att jag också gärna ville gå varpå hon skrev att jag skulle försöka hitta någon att gå med. Slutade med att hon lyckades förhandsboka en plats till mig precis bredvid dem platserna som hon bokat nyss. Tack för det Therese!

Så det innebär att jag ska gå med mina vänner Tulle och Therese samt en vän till Therese på Backstreet boys! Jag är nästan 26 år då och det blir min första riktiga konsert! Finns fortfarande saker som man aldrig gjort trots 25 levnadsår! 

Längtar så till den 13 mars. Bland annat för att Tulle flyger hem från Berlin och jag får umgås med henne för en kväll! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0