Shopping, shopping


Nu har jag, bortsett från promenader och BVCbesök, börjat ta mig ut och göra saker. Ja i två dagar i alla fall. Och gjort det man gör bäst som småbarnsföräldrer. Shoppat barnkläder! Igår for jag och Camilla till Hedlandet där vi hittade lite smått och gott! Kommer åka tillbaka inför nästa storlek.

Och idag tog jag och Bella tåget, för min del första gången och det gick kanon med vagnen, till Eskilstuna. Hittade även där lite kläder, konstigt va?! Två jättefina bodys som kommer bli kanon i sommar! Får visa dem imorgon! :) Köpte även lite material till Lucas dopinbjudningskort, vilket jag testade lite ikväll och det blir inge bra. Så jävla tråkigt!! :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0