Tvättmaskinsmonstret tog inte strumpan..

 
Under tiden jag var gravid så var jag ju lite snurrig. Jag tappade bokstavligen bort tre saker. Och saker kan bara inte försvinna. En av sakerna som jag tappade bort var en tröja som jag gillade jättemycket. En enkel vit tröja från H&M. Jag letade igenom varenda låda som jag hade kläder i, på golvet i klädkammaren, ja överallt där jag kunnat tänka mig lägga den. Fick till slut inse, efter två omgångar letande, att den var borta. Att den förvunnit i tvättstugan, att jag glömt den i torkrummet och hittat ett annat hem var det jag satte mina pengar på.
 
Men nu idag, medan Lucas (peppar, peppar) sover, så tänkte jag rensa ut mina arbetskläder då de inte ska användas på länge vad hittar jag inklämd bland kläderna? Jo min vita tröja. Måste ha lagt den på mina arbetskläder medan jag hängde upp andra tröjor på galgar för att sedan gömma den med att lägga på fler arbetskläder. Men den är ändå återfunnen, lagom tills jag kan ha den igen så det var ju roligt.
 
De andra två sakerna som jag tappade bort var ett resårband till byxor så man kunde ha byxorna under graviditeten, de gjorde att jag bara behövde köpa ett par gravidbyxor under hela tiden. Det sista jag tappade bort var en hållare till kameran där jag satte självutlösaren så att den helt enkelt satt fast. Dessa två saker försvann efter tröjan så de dyker väl upp här inom ett par veckor/månader.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0