105 dagar av lycka

 
Lucas fyra dagar gammal.
 
Det är otroligt så mycket kärlek man kan känna för sitt barn. I 105 dagar eller 15 veckor eller 3 och en halv månad har vi fått spendera med vår livs kärlek. Vår älskade son. Det är få förunnat att få känna såhär och få se sitt barn växa upp och utvecklas. Och så underbart det är. Igår tog han för första gången tag om sin egna fot, häftigt att se. Och idag. det han gjorde, gjorde så att jag fick tårar i ögonen och fjäriljar i magen. Att något så enkelt som att han tar tag i min näsa och tar på mitt ansikte kan få mig att känna såhär. Älskade, älskade barn.
 
Lucas idag, 105 dagar gammal och lekandes i babysittern ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0