Nytt år, ny blogg

 
Jag bytte ju utseende på bloggen för ett par dagar sedan. Jag var trött på den gamla och jag började leta efter en ny design på nätet. Lättare sagt än gjort. Fy tusan. Jag är verkligen inte haj på detta längre så till slut blev det en gratisdesign härifrån blogg.se. Duger precis lika bra och det är ju enkelt att byta färg om jag vill det.
 
Men med det så kände jag att header faktiskt inte passade in längre så imorse gjorde jag en ny som jag bara älskar! Det känns så rätt nu. Den visar mer vad jag är intresserad av och vad jag skriver om. Så medan älsklingen sov till halv tolv (!) så passade jag på att pyssla med den.
 
 
Gamla
 
Nya

Och när älsklingen äntligen vaknade så frågade jag om vi skulle äta frukost direkt. Men då skulle lunchen bli så sen och vi måste ju laga mat ikväll så vi får matlåda till jobbet. Så vi högg in på resterna från igår direkt. Det är det bästa med att vi gjorde oxfilé provencal igår, den blir bara godare dagen efter! Och ikväll blir det hemmagjord pizza.
 
Och då vi alltid när vi är lediga äter vad vi känner för istället för att bestämma det med ett matschema så betydde det nu att vi var tvugna att åka och storhandla. Matschema skrevs och inköpslistan knåpa vi ihop efter schemat. Detta blir vårt tredje år som vi skriver lista och även fast vi inte ser pengarna vi sparar på detta så har det märkts i plånboken att vi faktiskt kunnat unna oss lite andra saker då och då. Det känns otroligt bra då vi snart har lite mindre pengar att röra oss med än normalt.
 
 
Anna
2013-01-02 @ 07:10:57
URL: http://www.heuteitsmeintag.blogg.se

Tycker det nya utseendet blev super snyggt! Kanske borde snygga till min också :) kram

Svar: Tack. Jag blev otroligt nöjd! :) Kram
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0