Mer drömmar..

 
Inatt drömde jag igen om graviditeten. Men denna gång var det inte om bebisen, även om h*n stod i centrum. Jag blev överraskad av vänner, som jag inte alls minns vilka det var, med en babyshower. Massa lekar, blöjtårtor och massa annat. Hur allt slutade vet jag inte då jag vaknade och var tvungen att gå på toa.
 
Inatt var det rekord för hur många gånger jag gick på toa. Tre vändor blev det och det skulle kunnat blivit en fjärde men då var Henke vaken och jag hade ingen lust att gå upp i en upplyst hall där jag hade risken att piggna till och jag kände att jag behövde sova mer. Detta eviga springade till toaletten inatt beror på att jag hade som mål att dricka 2 liter vatten igår, vilket man ska göra varje dag såklart, men det gör jag aldrig annars så min kropp var nog inte alls van vid detta. Jag tror jag drack över två liter och det fick jag som sagt var betala för inatt. Så aldrig mer. Mer vatten om dagarna ja, men inte två liter..
 
 
Och igårkväll efter föräldragruppsmötet så började jag baka ett nytt bröd direkt när vi kom hem. Ett brytbröd som skulle vara fullt med fibrer och det gick jättebra! Efter maten när brödet svalnat så provsmakade vi och det fick godkänt av oss båda. Har blivit lite för dålig frukost för min del ett tag så nu var det dags att byta ut köpt vitt bröd mot lite nyttigare hembakt bröd. Så idag blev det en bulle bröd, två ägg och två kiwi. När jag snart går hem så kommer jag faktiskt vara mindre aktiv på dagarna så det kan vara bra att äta lite mindre frukost och nyttigare så att jag inte får i mig för mycket onyttigt och blir ännu större än vad jag ska.

 
 
Anonym
2013-01-30 @ 19:05:02

Drickat, 1.5- 2 liter per dygn är inräknat den vätska som ingår i maten ;-) ;-) så pina inte i dig för mycket "rent vatten", det finns i mat grönsaker o allt du äter också!

Hoppas du mår bra o haft en toppen ag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0