En dag över

 
Idag går jag in i vecka 41. Övertid! Men det är ju ändå denna veckan jag tänkt mig att jag ska föda så jag är ju inställd på det, även om det är lite jobbigt med magen, höfterna och svullnaden. Idag har jag inte orkat ta några bilder på magen. Får se om jag hinner imorgon eller om något annat händer... Känner fortfarande ingenting, ingenting mer än de vanliga sammandragningarna.
 
Igår när jag var hos barnmoskan så fick jag nya tabletter mot klådan utskrivna. Tog en imorse och sov en stund innan lunch. Jag tog en till vid lunch och är trött nu igen. Ska jag vila nu innan Henke kommer hem? Då kanske jag är trött ikväll igen, annars tar jag bara en tablett till. Haha.
 
Och just nu har jag förberett maten till ikväll. Det fick lova att bli pannkakor då jag inte orkar ta mig någonstans för att köpa kassler som det var tänkt att vi skulle äta. Tror att jag efter vilan ska ställa mig och steka pannkakorna så att det bara är att värma på sedan. Så att vi kan ägna kvällen till varandra. Vi vet ju inte när bebisen är redo så lika bra att passa på att vila båda två i soffan framför en film eller serie.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0