Bildbombar

 
Igår så blev det en bra och underbar frukost, som jag glömde att lägga upp bilder på. Så den får jag bjuda på idag! Ägg, oboy, rostade mackor, en knäckemacka och så härlig frukt.
 
 
Sådan här härligt god frukost borde man få äta varje dag, eller klart jag kan göra det men det blir rätt dyrt med frukten efter ett tag. Speciellt nu när jordgubbarna inte är jättebilliga och sedan är det ju något speciellt med jordgubbarna på sommaren också. Idag blev det bara två ägg och en skål med fil och flingor och nu innan lunchen så märktes det att det var för lite, jag blev alldeles skakis, som om jag skulle svimma vilken sekund som helst. Så lite mer måste det allt bli, medan jag är gravid i alla fall. Och kanske under tiden jag ammar i början.
 
Idag har vi tagit en tur ut till Solberga. Jag skulle hämta ut ett paket på Coop. I det låg det en jättefin vas som jag budade hem på Tradera i förra veckan! Supernöjd! Den passade precis där jag ville ha den. Och det bästa av allt, det finns med ett lock till vasen så man kan använda den som en burk också! I vasen får just nu lite härliga tulpaner stå, tills de är dags att slänga.
 
 
När vi var ute på Solberga så gick vi även in på Karlssons. Där köpte jag den silvriga ljushållaren så jag trodde att den skulle passa till den nya vasen, vilket den gjorde. Blev även den lilla burken utan lock med spetsband fick följa med hem. I den är det ett doftljus, som inte doftar allt för starkt.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0