Vecka 19

   Känner mig just nu som världens lyckligaste människa.
Det växer ett nytt liv inom mig som jag och älsklingen ska få vara
med att ta hand om, trösta och överrösa med kärlek.
 
 
 
I torsdags gick jag in i vecka 19. Bilden är tagen idag, 18+2, och först nu börjar jag tycka att det syns utanpå kläderna och då vill jag inget mer än att visa det heller. I början när man började gå upp i vikt så ville man mer dölja det eftersom man bara såg fet ut. Men nu börjar det forma sig som man vill att det ska se ut.
 
 
 
 
 
 
 
Malin
2012-10-01 @ 23:52:42
URL: http://gotlandsdarling.blogg.se

Fina bilder, syns deffenetift att du är gravid! Linnet va väldigt fint det med tyckte jag =) har fotat min mage nu med, dock inte lika snygga bilder som du men de skyller jag på att det är din hobby. Ska bara få tummen ur o ladda upp bilderna på datorn så kommer dom nog snart på familjeliv oxå =)

Svar: Tack!! Ja nu börjar det synas på riktigt tycker jag. Det är riktigt kul att fota och det är inte så svårt som man tror, lite enkla knep. Men sen kanske det underlättar att jag har en systemkamera som man kan ställa in mer om man bara lär sig. ;)
Ja nu vill vi se din mage! :)
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0