the camera

Efter att ha väntat över en vecka så kom det

efterlängtade paketet med min nya kameraremsdekoration

hem på brevlådan. Lycklig.

 

Just nu tittar vi på Sverige-Island. Jag är inte ett dugg intresserad men eftersom jag missade första tio minuterna på Glee och därför frå vänta till kl 23 när det visas igen så blev det fotbollstittande. Och det slog mig precis att det är fyra år sedan det var ett EM (dah.. så har det alltid varit) men då satt jag och min dåvarande bästa vän och kollade på matcherna på storbildskärm i hamnen och spanade på killar. Och nu sitter jag med min alldeleds egna fästman. Det var ju den sommaren som vi började träffas på allvar. ♥

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0