MAXIMAL otur...


Okej, det kunde självklart vara värre, så peppar,peppar, men idag vaknade jag med kliande, röda ögon. Steget till en ögoninflamation är inte långt bort då jag tack vare min allergi (konstigt egentligen) har lättare för att få just ögoninflamation, kanske pågrund av att jag inte kan låta bli att klia i ögonen. Så när klockan blir nio och Tony och Lasse kommit så blir det att kila över gatan till apoteket..

Och nästa otursgrej som förföljer mig varenda gång jag ska göra något roligt. Har fått en monsterfinne på hakan och återigen kan jag inte låta bli att pilla så den lilla finnen, som det var från början, är nu en stor fettknöl.. Usch. Hoppas att den går ner till imorgon. Just nu gör jag allt jag kan. Lägger band på mina händer nu.. Usch.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0