Onsdag

 
Sitter som vanligt och äter frukost denna tid på morgonen. Ägg och flingor och film får starta upp min dag. Ska snart göra mig iordning för jobb. Och efter jobbet ska jag träna med Sofia. Blir nog styrketräning idag också. Överkropp som sist eftersom vi inte alls hade någon träningsvärk trots att vi la på mer vikt. Haha.
 
Igår så satt vi och kollade på en film, "Hugo" och ingen av oss riktigt förstod den eller tyckte att den var bra. Den var ju bra gjord men den slutade verkligen inte som man hade trott. Så den blir nog inte att se om. Men jag tror dock att det var min första Martin Scorsese film som jag sett, måste kolla igenom hans verk innan jag yttrar mig.. Nej det var riktigt, har inte sett hans filmer förut.
 
Och på lördag smäller det äntligen. Och vi ska åka! På min kusins bröllop. Vi var ju uppe i Falun på semestern för att träffa Martina och Daniel eftersom vi trodde att vi inte skulle hinna upp då jag jobbar på lördag. Men när vi satt och pratade, vilket vi gjorde i drygt tre timmar och hade jättetrevligt, så sa de att vissa delar i tidschemat inte kommer stämma exakt på lördag, vilket är planerat och det är bara en fördel för oss. Plus att när vi kom hem till Strängnäs igen så pratade jag med Lasse, som jag jobbar med då, om jag fick gå en halvtimme tidigare och det skulle inte vara några problem! Perfekt för då, om inget oväntat händer på vägen, komemr vi till och med komma tidigt! Så på lördag ska vi på bröllop! Vi ska se när de blir herr och fru Mullback. :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0