Omställd


Har precis njutit av en otroligt god och nyttig frukost. I Thailand blev det bara lite youghurt och vid något tillfälle när vi åt på någon restaurang till frukost blev det även någon macka eller flingor till. Bakade bröd igårkväll och det var så himla gott med riktigt bröd istället för vitt rostbröd.

Och jag är även omställd på svensk tid nu. Sov inte något på hela dagen igår utan gick och la mig vid halvtio och sov nästintill hela natten tills klockan ringde. Känns jäkligt skönt att inte vakna kl 3 och inte kunna somna om. Henke har däremot inte haft lika mycket tur. Började med att han kräktes igår innan jag gick och la mig sen har han sovit på soffan stackarn och fått sprungit på toa hela natten..

Ikväll ska jag försöka
lägga upp några bilder från resan. Blev en hel del faktiskt. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0