sov som en guuud!


Igår bakade jag typ de godaste bullarna jag någonsin har bakat. Och det var första gången jag "snurrade" bullarna och de blev jävligt stora! Så måste nog baka snart igen så att jag få lagom, perfekta bullar. Men goda blev de i alla fall. Nästa gång blir det lite mera kardemumma som är det godaste i bullar.

Det blev även en spontanresa till Skärholmen där vi gick in på Åhlens, hittade det jag ville ha och åkte vidare till NikeStore där Henke hittade det han ville ha och sen åkte vi hem. Vi var så jävla trötta så det var inte den bästa shoppingturen men bra var nog det.. Och eftersom vi var så trötta så bäddade vi rent sen med våra nya sängkläder från Åhlens. Deras mix&match var helt underbar! Önskar mig mer av det tills när jag fyller år!




 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0