new york, new york


Imorse gick jag
upp på tok för tidigt för att vara min lediga dag. Men har man lovat mamma och pappa att man ska hjälpa dem att måla taket då är det bara att gå upp för att hinna med bussen. Och jag blev förvånad, busspriserna har gått ner i pris. Finns hopp för att åka mycket buss i framtiden. Mamma och jag målade taket på drygt två timmar, åt lite lunch och sen begav vi oss till Ikea där vi snabbade oss igenom plocka självlagret.
Vi vet alltid vad vi vill ha och slösar inte många minuter för mycket där. Och jag har aldrig handlat så billigt som idag på Ikea. 154:- blev det och det var det värt!

Och mitt emellan alla händelser idag så satte vi oss vid datorn och bokade resan till the big apple. Wonderful! Den 21 juni så lyfter vi och ungefär vid sex, halvsju tiden på kvällen newyorktid så kommer vi träffa lilla Lisa! Ska bli så oerhört kul att träffa henne och samtidigt få spendera 5 dagar i den underbara staden. Så nu ska det sparas lite flitigare så att man ka fylla en resväska! :) Kommer säkert bli full även om jag inte handlar något. Lisa lär nog skicka med en massa saker med oss.


Bild lånad från Google




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0