fartfyllt resten av veckan


Maten tills imorgonkväll står i ugnen, tjälknöl! Det var Jimmys beställning. Han kommer imorgonkväll från Varberg och då börjar den fartfyllda helgen. I allafall för dem. Henke har tagit ledigt på fredag för att göra honom sällskap och även Jocke gör dem sällskap. Och på fredagkväll ska Jimmy och Henke åka upp på Avicii och dansa och supa runt. Jag däremot ska ha en liten filmkväll med några tjejkompisar. Exakt vilka som kommer vet jag dock inte. Haha.

På lördag ska
jag börja dagen med att gå på Zumba, om jag orkar uppe efter att eventuellt ha hämtat killarna på fredagsnatten. Sen är det bara att ladda om till fest istället. Man måste ju passa på när man får besök.

Och idag ska jag boka fyra biljetter. Till årets Ladies Night! Martin Stenmarck, Andreas Johnsson, Hasse Brontén, Anders Timell och Magnus Uggla!! Fy tusan vilket härligt gäng. Ska blir så kul att se vad Magnus kommer hitta på. Stod ju bredvid honom i frukostbuffén i Göteborg när vi var där men jag vågade inte säga något. Haha. Fega jag. Detta år har vi tillåtit Emma, min syster, att få följa med. Lisa, min andra syster, fick också tillåtelse men hon vet ju inte när hon kommer hem från Usa. Det med tillåtelsen är att detta har varit min och mammas helg som vi åker på Ladies Night, till min moster men nu har vi släppt in mina syskon. :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0