är det fredag idag?


De senaste dagarna
så har jag vaknat och varit ovanligt trött på morgonen. Kan vara så att jag inte kan vara uppe sent på kvällarna längre så jag får nog göra så att jag kollar på BigBrother på morgonen efter istället. Bättre än att jag ska gå runt och bli en zombie. Eller så är allt jag behöver en riktig sovmorgon!

Idag är det fredag men det känns inte som det, känns som torsdag typ, så är det enbart för att jag var ledig i tisdags och då blir man smått förvirrad resten av veckan. Ikväll är det i alla fall storhandling som står på schemat. Och nu när New York är bokat så måste vi bli bättre på att äta det vi, eller mer jag, bestämt för att spara pengar.

Och imorgon kommer
ett par tjejkompisar hit. Vin, tjejsnack, Singstar, Lets Dance3 och chokladkakor. Var så länge sen vi träffades hemms hos mig. Ska bli riktigt trevligt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0