Heeelg!! F*ck yeah!


Klockan 18.00 idag kliver jag av jobbpasset för denna vecka! Och förra veckan var sista veckan då jag jobbade hela veckan (utom söndag) så denna helg är jag ledig! Så underbart skönt. Denna helg ska spenderas med att först umgås med massa underbara vänner så en av dem ska flytta tillbaka till Örebro för att plugga igen! Sjukt kul och mysigt. Får se hur länge jag orkar dock.

Imorgon ska vi, jag och min älskling, åka till Eskilstuna och hämta ut min nya mobil. Eftersom jag tappade min i tisdags rakt ner i golvet så funkar det inte att ringa till mig eller från men imorgon är det fixat. Ska också passa på att shoppa lite nya kläder när man åker till storstan. Har en del som är bestämt vad jag ska köpa men så hoppas jag att jag hittar en tröja jag sett på H&M och att den passar som jag vill.

På söndag ska vi åka till Heron med älsklingens systerdotter för att kolla på Brave. Fantastiskt bra att bjuda med barn att gå på bio så man med gott samvete kan gå och se alla underbara Disneyfilmer som man vill se!

Och så är det ju så att jag är ledig även på måndag. Då ska jag åka till Järna och käka lunch med mina gamla kollegor, ta en titt i deras fina inredningshylla och så när jag är hemma så måste lägenheten få sig en omgång! Fint ska det bli!


Helgens planer!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0