28 dagar kvar

 
Om 28 dagar är jag ledig, kommer vara ledig ett antal dagar innan det, men då ska jag iväg på lite roligheter. Inget som jag kan avslöja nu tyvärr men kanske dagen efter. :)
 

I lördags var jag och Elin, min granne, på bio. Vi kollade på Magic Mike och oj oj oj vilka fina killar. Men jag trodde verkligen att det skulle vara mer dans än vad det var i filmen. Och kanske lite mera hud. ;) Och som Lisa, min syster, sa: Allt i mitten kunde de ta bort.. Tyckte ändå att filmen var okej, så jag kanske kommer köpa filmen så att man får se den igen.
 
Efter bion när vi åkte hem så stannade vi till hos Sofia som hade en förfest innan beachen. Trevligt att träffa dem som var där och att se Sofias och hennes pojkväns hus. Har aldrig varit förtjust i funkishus men då hade jag heller aldrig varit i ett. Blev glatt överraskad och skulle nu kunna tänka mig att bo i ett sådant hus.
 
När vi sedan kom hem så började jag fixa mig för att gå ut. Blev så sugen på att gå ut på Beachen när vi var på förfesten så det var precis vad jag gjorde. Fullt med folk, roligt att träffa massa människor och rätt bra musik. Orkade dock inte vara kvar längre än till ett. Som vanligt de senaste två åren då vi gått ut. Haha.
 
Men en kanonhelg var det och nästa helg kommer bli ännu en!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0