Uschabuscha


I flera nätter har jag haft jättekonstiga drömmar. Jag minns inte en enda, men jag har sovit oroligt hela veckan. Nattens dröm minns jag dock. Jag drömde att jag vaknade kl fem, gick upp och duschade, åt frukost och allt vardagligt, precis som jag ska göra på morgonen. Och så vaknar jag i ett ryck och tror att klockan är sju och att jag har försovit mig. Då var klockan halv fyra. Detta var andra gången denna vecka som jag vaknar mitt i natten och är orolig för att jag har försovit mig.

Idag ska vi ju i alla fall åka till Örebro! Ikväll ska vi gå på standup och imorgon gå och mysa på stan. På söndag ska vi åka till min kusin och fika! Kommer bli så trevligt då vi inte setts på jättelänge! :)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0