Örebrooooo


Vilken rolig och skön helg vi har haft. Skrattade så att jag grät på Özz Nüjen show "Dålig Stämning", kan verkligen rekomendera den! Han skulle tydligen komma tillbaka till Örebro i höst och då vill jag åka dit igen. Eller om vi tar någon annan stad då. Men honom ska jag se igen!

Sedan att få träffa min alldeles underbara barndomsvän och få umgås med honom var perfekt. Vi gick ut på Strömpis i fredags efter Özz, men vi stannade inte så länge eftersom vi båda hade varit vakna sedan 5 på morgonen. Vilket var otroligt synd annars hade jag fått träffa en annan gammal klasskompis också. Lördagen tillbringade vi på stan, lunchade och shoppade. Åt lite middag sedan åkte vi till Pontus lägenhet och festade lite. Vi drog ner på stan sen igen där vi skulle gått in på Frimis och sett Timbuktu men det räckte med att stå utanför där vi även kunde se honom och höra honom utmärkt. Gick vidare till Stora Örebro och drack lite drinkar, som Micke bjöd på. Tackar tackar.

Och igår blev det en liten kusinträff hemma hos min kusin Linda och hennes barn. Barnen var mer intresserade av tvspel och mobiler men så är man väl i den åldern. Jättemysigt och en otroligt god citronkaka. Den ska bakas och bjudas på inom en snar framtid.

Nu ska vi fira valborg, hemma i vår soffa framför en film. Har varit en otroligt fin dag idag och jag hoppas den blir bra imorgon också. Ska försöka ta mig ut och fota lite självporträtt då! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0