Örebro Baby!!


På fredag drar vi oss mot Örebro! En liten mysig weekend i min hemstad.
Vi åker så fort vi bara har slutat och kommit hem från jobbet och när vi kommer dit kommer vi checka in på Clarion Hotell på Kungsgatan, mitt i centrala Örebro. Vid halv åtta möter vi upp min barndomsvän Pontus för att kolla på
Özz Nüjen på Örebro konserthus och sedan för äta något. Ska bli riktigt trevligt att träffa honom och göra en kanonkväll av det hela.

På lördag tänker jag utforska de mysiga småbutikerna i Örebro, leta efter lite vintage och second hand prylar som man kan inreda med. :) Och kanske får jag även träffa några i min släkt också under helgen. Både nöje och nöje i ett! Alltid mysigt att träffa släkten.


Sist vi var i Örebro!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0