Konstig dag..


Idag gick jag upp tidigare än vanligt. För idag var jag på kurs i Stockholm. Eller rättare sagt
Upplands Väsby. Värsta bilresan jag varit med om! Inte att det var en massa bilar på vägen
men jag var rena vraket. Hatar mycket bilar och framför allt lastbilar!! Jag trampar gasen
i botten en stund tills jag är förbi alla lastbilar. Men det var då inte lätt när det bara var en
fil och jag hamnar mellan två lastbilar! Ingen väg ut. Haha

Men jag kommer ändå i tid till kursen. Vilken kurs då, besviken är rätt ord. Det kommer
tyvärr bli lite småkrångligt med det nya brytsystemet men det ska nog lösa sig rätt bra.
Men det blir mycket att skriva på papper för att sedan skriva om våra kundrecept
i nya systemet.

Nu ska jag strax göra iordning ugnspannkaka och sen blir det träning. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0