Nyårslöften..


En månad kvar till nyår men jag har redan tänkt ut mina nyårslöften för nästa år. Hittills har jag klarat mitt nyårslöfte för detta år. Att inte äta på McDonalds på hela året och det kommer nog att fortsätta nästa år. Det enda jag har tagit på donken detta år är en eller två muggar med coca cola.

Inför nästa år ska jag försöka lära mig att sticka, vill ha en massa olika halsdukar och kanske rent utav en mössa. Det jag tycker är svårt med sånt det är att läsa en bruksanvisning. Det är rena grekiskan för mig.

Det andra jag tänkte som nyårslöfte är att jag ska fota mer, inte fler fotosessions, vilket skulle vara kul såklart, men mer att jag ska fota ur vardagen. Mig själv, landskap, människor och sånt. Måste ju utvidga mig! Har ju nyligen fått en ny redigeringskurs eftersom jag köpte en premunation på en fototidning och då följde en av hennes kurser med i priset. Så den ska jag kika på snart! :) Tänkte att jag skulle tjuvstarta med det, redan imorgon. Och bilderna, en del av dem, kommer såklart läggas upp här på bloggen.

Johanna
2011-12-02 @ 15:33:21
URL: http://mylife-mydreams.bloggplatsen.se

Toppen! ;)

Vill gärna sticka jag också! Så dela gärna med dig om du hiitar bra garn mm!! :)

Vad var det för foto tidning och kurs? Jätte nyfiken!!! Vill också utvecklas och komma längre med det!!



Hoppas du får en toppen helg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0