Onsdagsmorgon.


Har sovit hyfsat inatt. Drömde någon mardröm som jag nu inte minns så
jag fick be Henke hålla om mig efter att jag vaknat så att jag inte skulle drömma
den igen. Aldrig kul att fortsätta drömma en mardröm.

Och hittills så har jag bara hunnit använda mina nya ansiktsprodukter två gånger
men det känns redan bra. Tog iofs 28 dagar för huden att vänja sig vid något
nytt så vi får se vad som händer med tiden. Och jordgubbstvålen som jag fick
med för att jag handlade så mycket, den luktade jättegott! Vilken tur att jag
också fick en bodybutter också, för att jag var den som fixat allt, som luktade
jordgubb. Kommer dofta fräscht i sommar!

/A - underbart




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0