Makeupträff på TheBodyShop.


Vilken kanonkväll det blev
. Och vad fattig man blev då. ;)
Men det var det värt. Vi kom dit någon minut innan 17 och vi satte igång direkt.
Det var saft, vindruvor, salta pinnar och bananchips uppdukat till oss. Och saften
var kanongod. Fläder och något mer från Euroshopper. Ska snart inhandlas.

Vi började med lite hudvårdskola. Hon visade de olika produkterna på Nettans
hand och när hon var klar så fick vi känna skillnaden. Den vänstra som hon visat
allt på var len som en babyrumpa medans högra handen var torr och sträv.
Så då insåg man verkligen hur viktigt det är med rengörning och smörjning.

Sedan var det dags för lite sminkning. Eftersom vi bara var tre stycken så fick vi
en varsin makeup med lite olika produkter.


Och här är vad som fick följa med hem.
En goodiebag fick vi och den innehöll två BodyButters, en tvättsvamp och en mascara.
Sen om vi handlade för en femhundring så fick vi med en stor tvål. Och jag handlade visst
för lite mer än två femhundringar så jag fick två stycken. :D En ögonkräm fick man också
om man handlade två ansiktsprodukter, vilket jag gjorde. Och ett läppstift fick jag också
då jag köpte tre makeup-produkter.

Så nu ska man väl bli fin efter att ha handlat så mycket.

/A - rekomenderar alla att göra detta! Lätt värt det!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0