And aaway wee goooo!


Snart har jag nog packat allt jag kan tänkas behöva i Sundsvall. Henke han får minsann packa själv. :P Så snart är det dags att åka ner till jobbet för att slita några timmar. Tror det kommer bli en riktigt lugn dag idag med. Men vi får ju färgleveransen idag så lite har vi att göra ändå. Sen om jag verkligen har packat allt, då åker vi direkt efter att jag har slutat. För Henke får fixa det absolut sista vi behöver.

Och med lite tur så får jag innan vi åker, hämta ut mitt "nya" objektiv. Det är ju liksom 3 år äldre än vad jag är! :) Hoppas, hoppas att det är helt, passar min kamera och inte gått sönder under frakt..

/A - see you after the weekend




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0