Dag 15


Mina drömmar

Hm, vad svårt. Min drömmar.. Mina dagdrömmar är ju såklart att man ska vinna eller få
en massa pengar så jag kan bygga mitt drömhus någonstans i skogen inte allt för långt
från stan.. Eftersom jag jobbar där jag gör så är det så lätt att få tankarna att vandra iväg.
Jag vet ju redan hur allt ska se ut sen gäller det ju bara att få de så som jag tänker. Haha.

För ett stort hus som är rymligt för julfirande, stora fester och middagar, många barn (dock
så ska jag bara ha två, de andra får vara kusiner eller kompisar :P ) det är en av mina
största drömmar. Henke ser lika förvånad ut varje gång när jag säger hur mitt hus ska se
ut. Han får inte bestämma något alls. Hihi. Men jag vet hur det kommer att bli om vi
någon gång får chansen att bygga ett hus tillsammans, då bestämmer vi ihop. Det mesta.

/A
- ge mig pengar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0