Bara roliga nyheter!!


Igår kom jag på en rolig sak som Henke berättat men som jag glömt av.
Han jobbar i Stockholm idag och kommer därför hem ikväll! Och om de jobbar
på bra och alla leveranser kommer som de ska så kommer han hem en dag
tidigare! Underbart! Och nästa vecka är han förhoppningsvis hemma hela
veckan! Men har jag kanske vant mig vid att vara själv nu? Nej!!

Och nu på morgonen så vägde jag mig. Det var riktigt härliga siffror som
uppenbarade sig på vågen, 64.4 kg visades som några magsika siffror.
Och eftersom jag börjar bli sugen på att springa så kanske det kan sänkas
något kilo till. Jag vill ju ha tillbaka min platta mage. :P

Men nej, nu är det dags att fixa håret och sedan gå ner till jobbet!
Och sen ska jag försöka komma ut och springa på söndag!! :)

/A - efter två år, nu är jag där!!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0