Mondaymorning


Jag missade Big Brother igår. Eller, vi slog på tvn kl tio inne i sovrummet men då visade
det sig att det hade börjat kl nio igår. Så det var ju tråkigt. Men jag kikade in på hemsidan
och det var bara Rikard och Ebba som lämnat och det hade jag redan råkat sett på
Aftonbladet igår. Men det hade varit kul att se hur det gick till. :P

Jag har precis ätit min skål med fil och müsli. Så jäkla gott. Så nu känner jag mig som en
människa igen. Jag är fortfarande sjukt trött dock. Får ta igen det imorgon. En powernap
mitt på dagen ska väl ställa allt till rätta? Jag ärju ledig imorgon så. Och då ska jag ju till
tandläkaren. Jag börjar bli så sjukt nervös så det är inte sant. Och vi ska bara prata och
undersöka. Inte sätta in tandställningen.. Då kommer jag vara ännu mer nervös.

/A - trött och nervös!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0