Helgen i korthet..


Jag är så sjukt trött. Kommer jag ens orka vara uppe för att titta på Big Brother ikväll?
Helgen började med mys i fredags kväll. God mat med efterrätt och en bra film plus
BB såklart.

Igår gick vi upp kvart i åtta, åt frukost och sen bar det av till Åker. Vi kom till Emma,
började riva skarvarna och efter ett hot om att vi skulle åka om Emma inte kunde städa
lite som hon sagt att hon gjort, så fortsatte vi. Vi blev klara med allt halv sju, vilket var
grymt skönt att vi skulle slippa åka dit idag för att fortsätta. Henke fick dock åka dit för
att sätta upp alla speglarna igen. Jag ska nog åka och inspektera hos henne på tisdag när
jag är ledig. Men det blev riktigt bra med tapeterna. Vi var riktigt duktiga, jag och Henke.
Vi åkte hem till mamma och pappa där de bjöd på mat, chips efter maten såklart och så
skulle de såklart titta på Melodifestivalen. Usch. Sämsta jävla programmet det har blivit.
Låtarna är inte ens bra. Jo en, Nicke Borg. Hans var bra. Jag satt vid datorn och letade
resor och lyssnade på gamla goda Melodifestival-låtar! :)

Och efter en sen kväll och en natt full med dumma drömmar så gick jag upp kl åtta.
Vi åt frukost och förberedde oss inför en dag i Stockholm. Vi kom upp vid halv tolv typ
och började med att gå in på H&M. Där hittade jag skorna som jag ville ha, de passade
och jag kunde gå i dem så nu står de i min hylla. :) Och jag hittade dessutom en jättefin
maxiklänning som kommer användas flitigt i sommar. Så kan våren och sommaren skynda
på lite nu? Jag kan snart inte vänta.

Vi käkade på Max och efter det så gick vi till Au Pair mötet. Det var intressant och roligt så
nu är jag också lite sugen men jag har ju jobb, lägenhet och framför allt en underbar pojkvän
som jag bara inte kan lämna i ett år. Men det lät som att hennes intervju gick bra. Bara att
hoppas att hon vill åka sen och att hon isåfall får en bra familj så man kan åka till USA för
att hälsa på henne och dessutom shoppa lite, eller mycket! :)

Och nu vill inte mina ögonlock vara med längre. Så nu ska jag ta och hasa mig till sängen
och hoppas på att orkar hålla ögonen öppna tills Big Brother är slut.

Bilder kommer på tisdag när jag har tid och ork! ;)

/A
- vilken fartfylld helg!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0