Jag är kär!!!


Jag köpte i somras tre ljus som luktar citron. Det rengörningsmedel vi har till golven luktar
citron. Och igår när vi var i Stockholm så gick vi in på The Body Shop. Har aldrig varit in
tidigare, dock så kände jag till dem efter att ha läst någons blogg..

Och vad kan jag ha köpt? Jo en Sweet Lemon Body Butter. Och den doftar himmelskt.
Jag provade den lite på handen och så frågade jag kassörskan när lukten ändras.
För vissa parfymer och body lotions ändrar ju lukt när de kommer i kontakt med hud
så de luktar annorlunda på i stort sett alla. Och så gick jag runt och luktade på min
hand inne i butiken en stund innan jag slog till. Den luktade till och med gott igår när
jag kom hem, alltså fyra-fem timmar senare. Inte för att den skulle ändrat doft så sent
utan doften höll i sig bättre än vad jag upplever att min parfymer gör. Underbart!

Denna goding följde såklart med hem!


Är det någon som börjat ana ett mönster? Jag älskar citron!


/A - lovely




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0