Torsdagens middag!


Idag ringde klockan vid 6. Då var det bara att gå upp och sätta in fransyskabiten i ugnen!

Imorgon blir det tjälknöl till middag. Ska bli så jäkla gott! Och det var en stor bit jag la in så

det räcker nog till fredag med, med en god potatisgratäng kanske.

Då var det bara 7 och en halv timme kvar att jobba detta år! Känns lite konstigt faktiskt!

Året har gått så satans snabbt så man hinner knappt med. Imorgon kommer min kära vän

Nettan till oss på frukost sen ska vi bege oss till Lager 157 i Hälleforsnäs och shoppa lite,

hoppas att man kan hitta lite kläder på rean, om de finns något kvar, för snart måste jag ju

börja packa inför Thailand.

Har ju redan börjat smått med kylväska, vakuumpåsar, badkläder så lite resfeber börjar

nog infinna sig. Ska bli så härligt! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0