Näst sista dagen på året!

Nu slog klockan iofs precis slagit om och det är nu mer nyårsafton när jag skriver men vad gör det. Fredagen har vi spenderat på följande sätt: Gick upp åtta för att åka ut och handla mat, väldigt skönt då det inte var några kunder alls, lämnat bilderna som jag fotade den 17/12, spenderat några timmar på Skärholmen och även kollat på New Years Eve på Heron City.

Och nu ligger jag i sängen och ska sova. Kvällen spenderades med att stryka kläder till resan och med att spela vårat nya spel PS3 Move, lite olika spel iofs och det sista Mideveral Move, det är tusan roligast! Och jag är bäst på det! ;)

Ett utav köpen idag, ett av de väldigt få som det blev totalt på två dagar, var en liten kandelaber från Mio! 99:- och jag kunde inte motstå.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0