Vilken jävla natt!!


Igårkväll så satt jag och Henke i varsitt rum, han kollade på fotboll och jag kollade på en film.
När min film var slut så gick jag ut och sa att jag skulle försöka sova och så gick jag in igen.
När jag precis börjar bli trött, då kommer Henke in med eltandborsten brummandes i munnen
vilket inte alls får mig att vakna till, nej då.

När jag väl somnat ja då blir jag väckt av telefonen
som ringer, ser att det är Lisa och börjar tro det värsta. Jag svarar och hon frågar "Oj, låg du
och sov?" Ja men vad tror du?? Hon ringer enbart för att fråga om hon kan få komma förbi
och låna något att ha på sig för nu skulle de visst ut på krogen. Snäll som man är så sägar
jag ja. En halvtimme senare blir jag återigen väckt av telefonen, för nu är de utanför.

Jag går direkt och lägger mig igen och lyckas somna. Vaknar någon gång på natten
självmant, bryr mig inte ens om att titta på klockan. Och vid kvart över fem, vems förbannade
klocka ringer då som inte alls ska ringa på en lördag? Jo Henkes. Och han reagerar sent.
Sen ringer såklart min egen klocka när det väl är dags att gå upp. Ingen bra sovnatt detta..

Hoppas jag lyckas vara pigg ikväll på Hoffmaestro och Timbuktu.

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2011-08-27 @ 17:10:44
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Usch för såna nätter!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0