Valborg


Är änka igen. H är iväg och spelar tvspel med ett par kompisar. Ska hämta honom om
en halvtimme typ. Sen ska vi käka lite och sen blir det mer fotboll för hans del. På tv.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag får iofs sällskap av min syster Lisa sen. Hon
har varit barnvakt idag och ska vara det imorgon igen så då fick hon sova här så hon
slipper åka fram och tillbaka hela tiden. Men om jag känner henne rätt så sitter hon
nog också och kollar på fotbollen.

Vi har även börjat med ett litet lägenhetsprojekt. Vi ska bygga om vår garderob i
sovrummet. Den var platsbyggd med två stora dörrar och två små över de andra.
Och delad också. Nu är allt det borta för att göra rum åt fyra hyllor och en klädstång.
Nu får vi det efterlängtade linneskåpet jag vill ha! Och framför det ska det vara
skjutdörrar och de får vi i förlovnings/födelsedagspresent av våra föräldrar! :)


Garderoberna är borta och jag hann inte ta en "före"bild.


Golvet fräschade jag upp med lite vit färg bara. Kommer bli vit färg på väggarna också.
Kommer bli så ljust och fräscht! Där nere på golvet ska alla våra skor stå! Äntligen plats
för dem också! Underbart.


Hann även knäppa några bilder på mig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0