Nästan halva veckan har gått..


Onsdag, men det känns som tisdag eftersom man var ledig i måndags.
Vilket är jäkligt skönt. Men jag är ju iofs alltid ledig en dag i veckan om
jag jobbar lördag vilket alla ska göra denna helg!

Idag blev jag väckt tio över sex av mitt ♥. Det hade jag sagt åt honom
att göra så att jag kunde gå ut och gå. Jag vet att om jag försöker gå upp
själv när han åkt då är det kört. Men nu när han väckte mig så vaknar jag
till bättre eftersom han står och pratar med mig ett tag. Haha. Men det var
jävligt nära att jag hoppa ner i sängen igen när han åkt men jag tog mig
i kragen och gick faktiskt ut. Så 40 min powerwalk, 50 situps, 10 magdödare,
20 armhävningar och 10 rygglyft senare så är jag verkligen vaken. Skönt.


/A - morgonstund har guld i mun.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0