Mys i soffan

Jaha, då har man nästan precis kommit hem från en kvällshopping efter
stängningsdags. Och nej, jag har inte varit och rånat flera butiker utan
Expert och Fagerstedts hade öppet efter stängning. 19-22. Med flera bra
erbjudanden och jag hittade ett snyggt par skor. Eftersom det är fru & man
som äger butikerna så har de slagit ihop butikerna. Eller, de har ju en varsin
sida så man kan gå igenom den ena för att komma till den andra.

Kom på nu också att jag inte har lagt upp en bild på skorna jag köpte i
söndags. Så det kommer nu!


Skorna jag köpte i söndags. Tyvärr var de bruna slut.


Skorna som jag kvällshoppade. :) Gillar.

Har blivit en hel del shopping hittills denna månad. Måste stilla mig lite nu annars har
jag inte råd med mat tills oss.. Det är ju ändå Strängnäsmarknad nästa helg och så
ska jag ju på Ladies Night också så jag har en del utgifter kvar. Haha..

Nu blir det lite mys i soffan framför Idol.

/A - kulig kväll!



Viktoria
2010-09-30 @ 01:09:11
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Svar: thepiratebay ;)

Cissi
2010-09-30 @ 15:17:16
URL: http://cviklund.blogg.se/

fina skor! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0