Effektiv söndag

Igår så väckte jag älsklingen vid elva för då tyckte jag att det var dags.
Vi åt lite frukost sen var det bara att gå upp på vinden och sätta igång.
Tog inte alls lång tid. Vi hittade lite saker som skulle upp till pappa och
jag hittade en hel del gamla kort. Gamla skolsaker och mina studentdjur
hamnade i en kartong efter att legat i påsar. Så nu är det ordning däruppe.

Efter vindrensningen så åkte vi till mamma och pappa för att lämna det vi
hittade på vinden. Jag fick även med mig en vedkorg hem som jag ska
använda i julskyltningen i år.

När vi åkte hem så stannade vi till på Willys för att storhandla. Jag köpte
vå par leggings där. Mamma visade mig dem i onsdags och de var tjocka
och därmed varma inför vintern. Fanns i lite roliga färger och jag tog lila
och grå. :) Och nu har jag på mig de lila. De är jättesköna! 40 kronor st
är det lätt värt. Ska nog köpa fler sen. Hihi.

Det vi inte hannmed eller orkade med igår det var att städa. Så det ska jag
göra imorgon när jag är ledig! Och det blir nog ingen sovmorgon då för
ju fortare jag blir klar desto längre kan jag ligga i soffan och kolla på film
hela dagen! :) Ska bli så skönt!

/A - Städ/filmdag imorgon.

Lisa
2010-10-26 @ 12:27:12
URL: http://nonemorethenlisa.blogg.se/

Lisa
2010-10-26 @ 12:28:12
URL: http://nonemorethenlisa.blogg.se/

ja visst verkar den bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0