Not far to go..

Idag har jag bara 0,8 kg kvar till den vikt jag vill ha och hade när jag träffade
min älskling. Alla myskvällar med godis och chips är snart borta för gott.
Åtminstonde på kroppen. Myskvällarna kommer alltid fortsätta,
dock utan så mycket onyttigt.

Hur jag gått till väga?
Jag slutade med att dricka oboy till frukosten och jag har slutat dricka läsk
varje dag. Nu gör jag bägge sakerna någon gång ibland.
Jag äter inte alls lika mycket godis som förut och jag är glad att säga just nu
att jag äter inte lika mycket chips heller och det är något jag inte slutat med.
Vi har bestämt att vi bara får äta "skräpmat" två gånger per månad och det
är ju alltid bra om det blir ingen gång.

Jag tränade en månad i sträck tre dagar i veckan och då gick jag ner de första
tre kilona. Sen har de andra 1,2 kilona bara gått av sig självt för jag tränar inte
alls lika mycket nu, det blir när jag har lust. Däremot så går eller cyklar jag oftast
till jobbet och nu har vi ju skaffat en coreboll så jag kan göra lite övningar här hemma.

Fy tusan vad jag längtar tills det står 65 kg igen på vågen. Nu ska jag kämpa för att
få min kropp tillbaka till där den var innan Jag och Henke blev tillsammans.
Känns så förbannat skönt! Att komma i sin rätta storlek igen och inte känna
sig tjock när man kollar sig i spegeln. Sen har jag väl aldrig varit direkt tjock men
alla vet väl hur vi tjejer kan vara. Nu slipper jag det snart!

/A - ut och gå i kylan nu då!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0