Packande, planerande och mätande

Imorse så fortsatte jag packa ner lägenheten i flyttlådor. Blev lite skålar och dukar idag plus nästan halva min garderob. En byrå och halva garderoben packades ner i en kartong. Känns riktigt skönt att vi flyttar snart.
Så snart måste vi börja packa ordenligt! Eller, vi kanske inte har så mycket mer i lägenheten? Däremot finns massor i källaren som vi antagligen måste rensa rejält.

Igår så stod jag och tittade på lite tapeter till vardagsrummet. Vi bestämde oss i helgen att vi ska göra om där på en gång medan vi ändå är igång. Så då ska vi måla tak, väggar och sätta upp en fototapet på ena långväggen.
Och det var inte jag som bestämde den. Utan det var Henke. Så nu kan han inte klaga på att jag har bestämt allt i lägenheten! :P Och det känns skönt att göra allt på en gång så slipper man plasta in allt senare och hålla på att flytta runt allting.. Ha fräscht redan från start, utom köket dock, men det ska vi ju rita och fixa med på lördag! :D

Och imorgon kväll har vi bjudit över Tom, Elin och Ida på hemmagjord pizza. Ska bli mysigt och roligt.
Blir nog den sista parmiddagen som vi kommer ha i lägenheten så det är ju dock lite sorgligt för mig då..
Är ju ändå min första, egna lägenhet.

/A - sentimental




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0