Uppe tidigt

Idag gick jag faktiskt upp när klockan ringde första gången.
Men inte för att gå ut och gå utan för att olja in bordet en sista
gång så att det är klart sedan. Fyra dagar har det tagit allt som allt
men bara drygt 20 min åt gången. Fatta då de som vill göra det
där med ett 20 kvm golv!! Haha. Jag tror att jag inte skulle göra
det efter hur det var att göra ett fjuttigt bord.

Nu ska jag nog ta och plocka fram frukosten. Göra allt i lite omvänd
ordning, först frukost och sen duscha för att fixa mig och åka ner
till jobbet. Ikväll ska vi ut och käka för att sedan inventera. Jag
hoppas nästan att det är lite kunder ikväll så vi verkligen kan
städa lite så allt är lätt att hitta ikväll! Så vi inte räknar fel
någonstans. Jag är ju ändå van vid Järna Träs inveteringar där
vi städade iordning redan två veckor innan men här finns det ju
inte så mycket som är stökigt på samma sätt. Haha.

Och idag får jag förhoppningsvis hämta ut mina paket!!
Längtar!

/A
- hemma igen runt tolv inatt..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0