Skickat!!

Yes. Jag får mina beställda varor imorgon!! Jag längtar.
Det blommiga som ni kan se på min sneakpeakbild tror jag
ni förstår att det är skor. Jag har ett par liknande fast låga
med svart botten och blommor men de har spruckit i sulan
och jag vill ju så gärna ha ett par blommiga textilskor.
Passar ju till så mycket! Mina vita med "trådblommor" hänger
fortfarande med efter två år, fast de är ju inte helt vita längre.

Idag har det varit något mindre kunder än igår. Men som jag
skrivit förut så är det så på tisdagar! Och jag sitter bara och
väntar på att få åka hem. Ikväll ska jag nämligen börja olja
in bordet och så ska vi äta rostbiffsallad till middag. Ska bli
så jäkla gott!!

/A - kan posten leverera mina varor nu!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0