Njuter! Och Kändistätt

Sitter just nu och njuter av en Magnum Almond. Gott med glass i denna värmen.
Och så håller jag ju på att bygga upp lite energi till ikväll. Socker är väl däremot
inte den bästa metoden till det men oj så gott det är. Köpte tom med godispåse
och en cola på Ica imorse så jag kan äta ikväll och kankse bli lite piggare.
I vanliga fall så är man ju typ död vid elvasnåret och vi ska ju minst hålla på
till tolv inatt med att räkna. Kommer nog somna innan jag hunnit lägga huvudet
på kudden när jag väl kommit hem.

Och tidigare idag så hjälpte jag två kunder. Redan när de kom in så såg jag vem
som traskat in i vår butik. Skådespelaren Jonas Karlsson. Som har spelat bla
Hammarbyhunden i en julkalender och är med i "Hans och Hennes". Och jag blir
ju som vanligt högröd i ansiktet när en känd person kommer in eller när jag
skäms, men nu lyckades jag samla mig lite innan de kom fram och så till en
början kollade jag bara på den andra personen. Så idag har jag fått hjälpa en
kändis. Däremot så vågade jag inte fråga om jag fick ta en bild tillsammans med
honom som jag gjorde med "Bygglovs"-Willy när han var härinne.  Jonas verkade
mer vardagsaktig än Willy så som sagt så var jag lite feg.


/A - sockertoppar kommer och går.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0