Vill hem nu!

Nu vill jag ha helg!! Jag börjar tröttna på att jobba nu! Och jag har fyra veckor kvar innan
jag får vara ledig en hel helg! Åh!!! Och det är två timmar kvar på denna dag!

Och imorgon ska vi ut till Aspö för att fira lilla Ida. Har skrapat ihop 4 paket och ett litet
hemtillverkat födelsedagskort. Hoppas det får vara lite uppehåll imorgon också.
Så Ida får en bra "andra" födelsedag. :P

Var nyss på Ica. Handlade lite godsaker till ikväll. Jag ska göra lite vitlöksbröd till mina
kräftor och som efterrätt blir det antingen tinade hallon från Görans land eller
ugnsbakade chips som är så gott! Man får passa på när man är själv! :)

/A - lite ledighet nu!!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0