Världens godaste

Jag tror min thaimat är världens godaste. Enligt mig!

Står här i vårt underbara kök och lagar mat och lyssnar på musik.
En läsare frågade idag om jag gillade och baka och det gör jag ju
såklart och då frågade hon om jag inte skulle bli "bagare eller nåt?".
Och det är faktiskt lite av en dröm som jag har.

Öppna en restaurang
och servera all mat som jag gillar.

Bland annat min goda thaimat och som efterrätt min kladdkaka.
Jag gillar ju att laga mat och fick jag välja så skulle jag inte vara så
kräsen som jag faktiskt är och få stå och laga god mat och bakverk
varje dag! Dyrt dock om man inte skulle få betalt för att göra det.
Skulle inte gå många dagar innan pengarna var slut då.

/A - drömmen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0