Paus.

Tar en välbehövlig paus efter en dag full med kunder. Konstigt att allt ska
komma när en av tre är borta. Jag och Lasse har precis packat upp all färg
vilket vi egentligen ska ha hunnit med innan vi går på lunch. Kanske är en
försmak på hur sommaren kommer se ut! För så kommer nog varje torsdag
att se ut nu i sommar. Om det är bra väder förstås.

Och om 24 timmar så är vi på väg. Vi har förhoppningsvis kommit en bra
bit dessutom. Närheten av halvvägs kanske.. Efter idag ska det bli så
skönt att få komma bort en helg. Och dessutom få vara borta från jobbet
i fyra och ½ dag. Jag ska ju inte jobba förens på onsdag nästa vecka och
på torsdag ska jag vara ledig. Har med andra ord en ganska skön vecka
att se fram emot. Även det kommer ju att behövas med tanke på vad
som komma skall.

Nej, nu vill jag faktiskt hem och packa lite.

/A - trött i huvudet..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0