Hm...

Sökte lite på andra inredningsbloggar nu.
Detta är nog inget för mig såg jag då. Usch
så mycket bättre alla andra är.
Får försöka mig på något annat.
Kanske kommer in i det senare men just nu
så är jag nog inte tillräckligt seriös.. Har inte ens
gått en vecka. Vilken jävla diciplin och självkänsla
man har. Haha.

Och nu har jag mig och ytterligare en kändis till på bild.
BygglovsWilly var här inne för en stund sedan.
Frågade honom och jag fick ta ett kort på honom
och då frågade han om inte jag ville vara med på
bilden också. Självklart! För att reta min kära mor!
Kanske är det jag ska blogga om.
Dagarna på Colorama i Strängnäs?
Vad tycks?

Bild kommer in senare..

/A - hänger med svenska kändisar dagarna i ända.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0