Var ett tag sen nu...

Har inte skrivit på ett tag nu.
Har inte suttit mycket vid datorn alls.
Men nu tänkte jag återuppta det.

Igår så åkte vi och storhandlade.
Vi träffade på några stycken som vi stod och pratade med
så det tog sitt lilla tag.. Dels Nettan. Hon ville äta våfflor
igår eftersom de var våffeldagen men de hade inget järn.
Så vi bjöd över dem till oss. Jag stod och gräddade våfflor
medans Henke och Tommy spelade World Tour.
Jag börjar bli ganska trött på dessa låtar nu för det är alltid
samma 10 låtar av 50 typ. Haha.
Våfflorna blev goda, gjorde hela påsens innehåll, det skulle
bli 12-16 stycken. Gjorde inte alls hela smeten när jag
gräddade dem sen. Men men. Vi har ändå en halv påse kvar!

Och igår kollade jag min deklaration på internet.
Den var ruggigt bra så mer än hälften ska sparas till min
och Henkes framtida Thailandsresa! :) Nu ska bara resten
sparas på lönerna. :S Det kan bli svårare. Men det får gå!

/A - Blir rik innan midsommar
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0